FANDOM

To ja. Tak, to strona o mnie. Ale nie wszystkiego się tutaj dowiesz. Nie dowiesz się, jak się naprawdę nazywam, kim jestem, ani jakie naprawdę mam zamiary odnośnie tego świata. Tutaj powiem Ci tylko to, co możesz lub chcesz wiedzieć.

Kim jestem?

Pozwólcie więc, że najpierw się przedstawię. Jestem Arcturus Lwowski, rebeliant z natury, odznaczony mnóstwem medali ze światów fikcyjnych, twórca wielu rzeczy, gaduła, człowiek pełen chęci wiecznego odkrywania świata oraz jeden z najbardziej tajemniczych w swojej naturze ludzi jaki kiedykolwiek mógł zostać przez was poznany. Otóż urodziłem się w dniu 24 marca pewnego roku[1] zakończeniem dwudziestego wieku w jednej z paru miliardów rodzin na planecie Ziemia. Od zawsze interesowały mnie osiągnięcia naukowe, polityka i walka. Ale walka za coś, a nie tak po prostu. Poza tym zawsze chciałem dotrzeć do pustki kosmicznej. Komputery, inżynieria, pojazdy latające oraz fantastyka to coś za czym przepadam. To tyle, jeśli o mnie chodzi, więcej nie powiem. Jak sam widzisz nie jestem wielkim bohaterem, który jest wspaniałym obrońcą[2]. Czy się da ze mną pogadać? Tak, ale niespecjalnie chcę na jakikolwiek temat gadać. Po prostu chcę, by zostawiono mnie w spokoju. Jestem taki jak ty - mam własne życie, cele, marzenia, idee, wady, zalety oraz zasady. I na tym skończę opis swojej osoby.

Cytaty

„Po co robić miesięcznice?
Żeby dostać więcej na tacę!”
―Odnośnie miesięcznic smoleńskich.
„Religia? Na co komu religia? Współczesny człowiek wierzy w dobro, w nadzieję, naukę oraz potęgę umysłu połączoną ze sprytem i siłą. Doprawdy, proszę mi przestać mówić o religii. Moim zdaniem powinniśmy wyplenić te gusła, te całe zabobony i pozwolić ludziom wierzyć w to co chcą.”
―Na temat religii.
„Jestem Arcturus Lwowski, rebeliant z natury, odznaczony mnóstwem medali ze światów fikcyjnych, twórca wielu rzeczy, gaduła, człowiek pełen chęci wiecznego odkrywania świata oraz jeden z najbardziej tajemniczych w swojej naturze ludzi jaki kiedykolwiek mógł zostać przez was poznany.”
―Przedstawiając się innym.
„Hejt istnieje od początku Internetu. Mogą mnie prześladować tak długo jak chcą, ale to jak walenie głową o mur fortecy. Wszyscy wiemy co będzie z głowy jak walnie rozpędzona do odpowiedniej prędkości.”
―Na temat hejtu.
„Mój Własny Świat Wiki jest Wikią wspaniałą, ale spaczoną przez ludzi o złych intencjach. Kolega mówi że zmieniła się w śmietnisko, ja uważam ją za wylęgarnię hejterów oraz ruiny tego czym była pierwotnie”
―Odnośnie Mój Własny Świat Wiki i użytkowników tam rządzących.
„Monarchia lepsza od republiki. Ale tylko jeśli jest parlamentarną. Każda inna jest zła”
―Lwowski o ulubionym ustroju politycznym.
„Świat od zawsze jest targany wojnami, głodem, plagami, prześladowaniami i innymi złymi rzeczami. Wiem że nie powstrzymam ludzkości przed nią samą, wiem że to są naturalne części życia ludzkiego. Ale są też dobre rzeczy. Dobro targające światem to przyjaźń, szczęście, lojalność, miłość, honor czy odwaga. Są bowiem rzeczy dla których mogę walczyć o lepsze jutro, gdzie jest mniej złych, a więcej dobrych rzeczy.”
―CreationKeeper o tym dlaczego marzy o zjednoczeniu całego świata.
„Nie oceniam grupy. Oceniam jednostki.”
―Zapytany dlaczego nie uznaje Rosjan i Niemców za "tych złych".
„Bandyci, w tym terroryści, piraci, hochsztaplerzy, oszuści i mafiosi byli plagą od zarania dziejów ludzkości. Więc poprzysiągłem iż tą zarazę zniszczę. Raz na zawsze! Zabijając ich lub prowadząc na skraj zagłady!”
―Lwowski o swoim celu i kiedy ktoś nazywa go złodziejem.
„- To uważasz że ile jest muzułmańskich cywilizacji?
- Są tylko trzy cywilizacje: tatarska, turecka i perska. Reszta to barbarzyńcy.
- Jak możesz tak mówić!?
- Jakim prawem oni przy pomocy poprawności politycznej i rzekomej tolerancji mówią że nie chcąc przyjąć ich światopoglądu jestem rasistą!?
- Mylisz pojęcia.”
―Odnośnie muzułmanów rozmawiając z kolegą.
„Ja już dawno jestem martwy!”
―CK kiedy ktoś ostrzega że może żywym nie wrócić.
„Cóż mogę rzec. Zakochałem się.”
―Arcturus gdy ktoś się pyta czemu się zmienił.
„Wikianie wszystkich Fandomów, łączcie się!”
―Jedno z głównych haseł.
„Non deos! Non iudices! Homo dominus gero!”
―Jedno z głównych haseł, łac. "Żadnych bogów! Żadnych panów! Człowiek sobie panem!"

Przypisy

  1. O mój wiek pytać się można w każdej chwili.
  2. Chyba nie trzeba ukrywać, że ty też nie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki