FANDOM

Arctur Prime
Arctur Prime
Astrografia
Region: Przestrzeń Arkturiańska
Sektor: Sektor Arcturus
Układ: Arktur
Pozycja w układzie: Druga
Gwiazda: Arktur (czasami nazywana Arcturus)
Księżyce: 1 - Helliaris
Odległość od gwiazdy: 2,3 j.a.
Długość dnia: 40 ziemskich godzin
Długość roku: 1 rok ziemski
Geografia
Typ: planeta klasy edeńskiej
Promień: 18502 km
Wsp. Keplera: 0,5
Atmosfera: azotowo-tlenowa
Klimat: równikowy, syberyjski, umiarkowany
Temperatura: 31°C
Grawitacja: 2,3 g
Dominujący krajobraz: lasy mieszane
Ważne miejsca: Lwowski Corporation Main Facility,

Serenia Imperial Palace

Społeczeństwo i inne
Języki: Arkturiański,

Wspólny

Rząd: Imperium Arkturiańskie
Ludność: Arkturianie - 85%,

inne rasy - 15%

Główne miasta: Arcturian City (stolica)
Przynależność: Imperium Arkturiańskie

Arctur Prime - stolica Imperium Arkturiańskiego. Tak jak jej przedkoniunkcyjny odpowiednik, jest planetą bardzo bioróżnorodną i ma swój zły odpowiednik - księżyc Helliaris służący Imperium za więzienie. Pomimo agresywności państwa, Arkturianie są raczej jednym z najbardziej otwartych gatunków w Nexusie.

To tutaj skoncentrował się kombinat zbrojeniowy, a raczej jego nowa forma, zwana Lwowski Corporation. Mieści się zresztą tutaj ich główna budowla. Większość dochodu firma zawdzięcza ze sprzedaży urządzeń dla Imperium i jego sprzymierzeńców.

Geografia

Nie różni się od oryginału, poza tym że w górach pojawiły się gryfy, zaś na stepach są teraz niekiedy aquile, które nie pasowały do tego klimatu. Co więcej pustynie nawiedzali Tuskeni oraz Chaos. Mimo to większość mieszkańców dostosowała się po straszliwym kataklizmie zwanym Koniunkcją.

Historia

W wyniku Koniunkcji założono różne obozy, które miały później charakter miast i wsi. Początkowo Arkturianie podzielili się i. Odbudowała cywilizację, ale ta legła w gruzach przez wojnę światową. Ponad 2 tysiące lat spędzili na odbudowie cywilizacji ze zniszczeń po wojnie, która choć nie była atomowa, trwała 100 lat i sprowadziła Arkturian na skraj zagłady przez zacofanie technologiczne i zarazy. Wtedy to nazwano tą planetę mianem Nowe Arctur Prime, by po 100 latach nazwa zmieniła się na Novua Arktur Primaris i podczas ery postapokaliptycznej - na Arktur. Nazwa powróciła tysiąc lat po wojnie światowej, gdy odkryto jedną z ważniejszych techkrypt. Historia tam przedstawiona uświadomiła Arkturianom o możliwości zjednoczenia oraz tchnęło w nich ducha zdobywców i odkrywców.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki