FANDOM

547988
Widok na ogrody ambasady
Ambasada Wspólnoty Nexusiańskiej w Arcturian City
Data powstania: 1:100 (2499 n.e.)
Położenie: Arcturian City
Funkcja: placówka dyplomatyczna Wspólnoty Nexusiańskiej
Twórca: Rząd Wspólnoty Nexusiańskiej i Imperium Arkturiańskiego
Przynależność: Wspólnota Nexusiańska

Ambasada Wspólnoty Nexusiańskiej, jaka znajduje się w mieście Arcturian City należy do jednych z najpiękniejszych budynków. To tutaj mieści się placówka dyplomatyczna "gwiezdnej Pierwszej Rzeszy" i to tutaj właśnie wielu Arkturiańskich studentów protestowało wobec wprowadzania sankcji związanych z ustalaniem coraz to bardziej autokratycznych rządów jak Imperium tak i Lwowski Corporation. Jej adres to ulica Triumfu Jedności Arkturian numer 42.

Wygląd

Budynek urządzono w stylu oświeceniowo-secesyjnym. Główne wejście jest od strony skrzyżowania ulic Triumfu Jedności Arkturian z Andosekrańską (nazwa pochodzi od Andosekranu, niebiesko-zielonego kwiatu podobnego do żonkila, z racji tego że istniały tam kwiaciarnie sprzedające te kwiaty na dużą skalę). Jest dwukondygnacyjny, to jest składa się z piętra i parteru. W miejscu gdzie jest główne wejście znajduje się małych rozmiarów kopuła podobna do katedry renesansowej we Florencji na Terze. Dachówki są w kolorze fioletowym, a od strony ulicy Triumfu wybudowano parking dla wozów lądowych, takich jak rydwany, karoce, lotauta czy normalne samochody. Na środku ogrodu postawiono fontannę w kolorze piaskowym, gdzie na samym szczycie istnieje rzeźba anielicy trzymającej triumfalnie w lewej dłoni miecz, a w prawej - wieniec laurowy.