FANDOM

528728
Wizerunek Alexandry
Alexandra Lwowski
Prawdziwe imię i nazwisko Alexandra Victoria Lwowski
Znane pseudonimy Córeczka tatusia (złośliwie),
Następczyni Arcturusa,
Lisica z Arctur Prime
Data urodzenia 07 Endfina 1:533 (07 grudnia 2932 n.e.), Arctur Prime
Miejsce pochodzenia Arctur Prime
Rasa Człowiek
Narodowość Arkturianka
Płeć kobieta
Wzrost 170 cm
Kolor i wygląd włosów długie, ułożone luźno rude
Kolor oczu lewe oko fioletowe, prawe oko brązowe
Znaki szczególne brak
Rodzina Arcturus Lwowski (ojciec),
Dertiae Lantaan (matka),
Areminoth Lwowski (starszy brat),
Alexandrus (brat bliźniak),
Areminotha (młodsza siostra)
Przynależność Imperium Arkturiańskie
Zawód agentka kontrwywiadu arkturiańskiego
Wyznawana religia prawosławie

Alexandra Lwowski - rudowłosa, nie wiadomo dlaczego, starsza córka człowieka znanego jako Arcturus Lwowski oraz elfki Dertiae Lantaan. Starsza ledwie o 3 minuty od swojego bliźniaczego brata Alexandrusa, radziła sobie zawsze dzięki pomocy swojego starszego brata - Areminotha. Wielokrotnie pomagała też wywlec się z kłopotów swojej młodszej siostrze, Areminothcie. Jest członkinią arkturiańskiego wywiadu, niejako pociąga za sznurki w otoczeniu cesarza Imperium Arkturiańskiego. Młoda, dumna i chętna do pomocy każdemu, mieszka niedaleko ambasady Wspólnoty Nexusiańskiej w mieście Arcturian City, stolicy państwa Arkturian - rasy stworzonej przez jego ojca. Jest świetnym pilotem, próżno szukać innych tak doskonałych asów przestworzy w części Nexusa pod władzą Imperium lub jego sąsiadów.

Historia

Dzieciństwo

Alexandra urodziła się jako pierwsze z dzieci tej dynastii na planecie Arctur Prime. Nie wiadomo, czemu pojawił się u niej rudy kolor włosów, wiadomo natomiast jedną istotną rzecz - lewe oko ma fioletowe, prawe zaś jest brązowe. U jej brata było na odwrót. Przez dłuższy czas nie lubiła się z nim, kłóciła się. Jednak w przeciwieństwie do niego nie nawiązywała podejrzanych znajomości. Wyróżniała się zamiłowaniem do wojaczki oraz wywiadów, rzadko była normalna jeśli chodzi o standardy ludzkiej kobiety. Z czasem była jak mężczyzna, jednak jeśli wymagała tego sytuacja zachowywała się jak piękna i mądra dama z wyższych sfer. Ojciec zawsze otaczał ją miłym spojrzeniem, tak jak resztę dzieci.

Nie była zbyt otwarta na kolegów, mimo faktu iż wielu ją podziwiało. W wieku 12 lat skończyła podstawówkę i poszła do gimnazjum matematycznego z internatem. Tam jednak w drugiej klasie na placówkę na planecie Umiris niespodziewanie napadli terroryści. Porwali wiele dziewcząt dla okupu, w tym córkę Arcturusa. Wściekły wysłał siły specjalnie Imperium Arkturiańskiego, aby dorwały i okrutnie obeszły się z terrorystami. Alexandrę jeden z nich zgwałcił, więc Dertiae, gdy tylko się o tym dowiedziała nakazała zabić i spalić nikczemnika, co też tak się stało. Wstrząśnięta córka imperatora mocno się zmieniła - przestała narzekać na wychowanie fizyczne, a gimnazjum skończyła już w innej placówce, na Arctur Prime. Teraz ani myślała o wyjeździe do szkoły poza jej ojczyzną.

Nauka na Oksfordzie

Maturę skończyła z wyróżnieniem. Szybko postanowiła pójść na legendarny uniwersytet na ziemskim Oksfordzie.