FANDOM

Chaos huntress
Jedna z członkiń Łowców Chaosu
Łowcy Chaosu
Typ władzy organizacja do walki z zagrożeniami ze strony Chaosu i zwalczania go
Twórca/Twórcy Pierwsza Wielka Rada i Orian III
Dokument ustanawiający Wiec Łowczych
Stworzone na podstawie inne organizacje antychaotyczne
Lider Wielka Rada
Przywódca/Przywódcy Wielka Rada
Wybitni członkowie Orian III
Pierwszy lider Pierwsza Wielka Rada
Stolica/główna siedziba brak, nomadyczni
Strefa wpływów cały Nexus
Powiązania Zakon Arkanistów,

Astrostalkerzy

Data założenia M11

Łowcy Chaosu - organizacja wyspecjalizowana w walce z Chaosem oraz skutkami jego ataków. Tropią wszelkie istoty demonów oraz Wyszarzałych - ludzi z Nexus Uniwersum, którzy dotarli tutaj i zdziczeli przez rozpad tamtego Chaosu. Z biegiem lat jednak zorganizowali się i objęli kontrolę nad częścią plemion Ciemnej Czerni. Nie mają władzy w postaci jednego człowieka - reprezentuje ich grupa zwana Wielką Radą. Uzgadniają oni wszystko, co tyczy się grupy. Jednak jak sami mówią są neutralni wobec polityki Nexusa. Często w ich towarzystwie można spotkać Astrostalkerów, czy członków Zakonu Arkanistów.

Historia

Zakon magicznych wojowników z Alteterry

Pierwotnie zakon egzystował po Koniunkcji na planecie Alteterra, gdzie właściwie Chaos później wyruszył w kosmos najliczniej. Powołał go jeden z najważniejszych byłych monarchów, który aby zostać ponownie bohaterem, postanowił powstrzymać lokalne plemię. Udało mu się, ale ceną za to była jego własna śmierć. Tym liderem był Orian III, wygnany władca Cesarstwa Orienu.

Wkrótce jako niepolityczna, militarna organizacja zaczęli zyskiwać coraz większe grono zwolenników. Całe oddziały do nich dołączały. Z biegiem czasu udało się "zapanować" nad Chaosem - po jednej z bitew lokalne plemię zostało rozbite i zmuszone do ucieczki. Łowcy jednak nie spoczęli na laurach - niszczyli spaczone obiekty, wyrzynali niedobitki oraz gonili pozostałych przy życiu członków tej frakcji

Walki w kosmosie

Gdy wkrótce doszło do gwiezdnego exodusu Łowcy Chaosu i ich arcywrogowie wyruszyli ku gwiazdom. W wyniku tego Ci pierwsi przeszli reformę wewnętrzną oraz zaczęli być postrzegani jako oddziały specjalne do walki z nimi. Druga strona barykady odkryła grupy, które przetrwały Koniunkcję i zaczęli unifikację. Nie obyło się oczywiście bez wewnętrznych konfliktów. Gdy doszło do poważniejszych walk między Łowcami i Chaosem włączyły się frakcje poszkodowane przez tych drugich. Wielu jednak spiskowało na korzyść Chaosu, licząc że kosmiczni barbarzyńcy oszczędzą ich majątek i frakcje. Tacy jednak szybko przekonywali się, że Chaos nie zadba o nich i nie dotrzymuje obietnic.

Obecny status

Po wielu wydarzeniach Łowcy Chaosu zaskarbili sobie szacunek i zaufanie rozmaitych grup i państw w Nexusie. Stopniowo likwidowali plemię za plemieniem, aż wypędzili wroga z dziesiątek galaktyk raz na zawsze, a było to gdzieś w M14. Obecna sytuacja, czyli wstrzymanie się Chaosu z Mrocznymi Gonami nie wróży dobrze i wszyscy z Łowców Chaosu wiedzą, że pokój nastanie dopiero wtedy, gdy ostatni członek barbarzyńców wszechświata padnie z ich rąk.

Wygląd

Łowcy Chaosu mają dawny symbol Ładu z wymiaru Nexus Uniwersum, jako swój emblemat. Oprócz tego ubierają się w stroje czarne i czerwone, noszą zbroję godną gwiezdnych rycerzy, a także każdy z nich nosi cyberostrze, będące symbolem jego potęgi i umiejętności wytrzymania bardzo długo podczas jakiejkolwiek walki - dzięki różnym mutagenom i substancjom potrafią być skuteczni w walce, niczym omnirycerze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki