FANDOM

Symbol Ładu

Symbol Ładu

Ład - jeden z trzech Żywiołów Pierwotnych, grupa istot dążących do pełnego ładu w Nexusie i zaprowadzenia rządów autokratycznych. Ich symbolem jest zielone koło z sześcioma czarnymi strzałkami na szarym tle. Grupę tą stanowi wiele istot przypominających demony zakute w stalowe zbroje oraz potwory z wielu innych fikcji. Najczęściej Ład nie walczy z Równowagą, ale z Chaosem, który jest jego arcywrogiem, niemniej walczą z każdym kto nie podziela ich poglądów. Wszyscy działają w myśl "z nami lub przeciw".

Historia

Nieznane są początki tej grupy. Prawdopodobnie powstała tak samo jak Chaos i Równowaga, wraz z początkiem Nexusa. Od mileniów rasy Ładu walczyły nie tylko z Chaosem, często walczyły i z Równowagą, która starała się o zachowanie jednolitej liczby sił jednej i drugiej grupy, aby żadna nigdy nie wygrała konfliktu. Początkowo frakcje te nie istniały w znanych wymiarach, wydaje się że tak jak na Ziemi plemiona germańskie zaatakowały Imperium Romanum tak i w Nexusie Chaos oraz Ład wyruszyły w tym samym czasie nieustannie walcząc ze sobą na znane nam wymiary celem poszukiwania nowego miejsca do wegetacji i prowadzenia swojego stylu życia.

Ład cechuje ustrój totalitarny oraz militaryzacja wszystkich aspektów życia. Nie zakładają państw, lecz żyją jako plemiona sprawujące kontrolę nad państwem założonym przez rasy Równowagi. Każdy kto nie żyje wedle ich doktryny zabijają w procesach pokazowych, aby zastraszyć ludność i pokazać swoją siłę. Skazanych oskarżają często o bycie szpiegami swojego głównego wroga.

Rasy

  • Golemy - zostały stworzone jako ciężka piechota w celu głównie oblegania fortów oraz niszczenia wszystkich, którzy się buntują. Ci super-żołnierze są stworzeni z kamienia, lodu i ognia, w ruch wprawiły je siły nadprzyrodzone, jednocześnie wiążąc części w jedną istotę, podobne do Żywiołów Arkanicznych. Nie mają inteligencji, nie umieją mówić, lecz sumiennie wykonują swoje obowiązki, jakie zostały zlecone przez ich panów.
  • Marigosterci - stworzenia przypominające czteropalczaste hybrydy korpusu człowieka z rogami kozła w połączeniu z kopytami tegoż zwierza ubarwionymi na karmazynowo.
  • Demony - w przeciwieństwie do demonów Chaosu te wyglądają jak anioły płonące niebieskawym ogniem. Ponadto nie mają rogów a skórę wręcz metalową.

Ciekawostki

  • Symbol Ładu często stanowi też inspirację dla flag państw totalitarnych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki